Zoom Media Logo

Zoom Media Blog

Unfortunately this page is only pagine available in Dutch.


weekanalyse data

(Nederlands) Nederland snackland?

Sorry, this entry is only available in Dutch.


Hoe breng je innovatie tot leven?

Hoe breng je innovatie tot leven?

Sorry, this entry is only available in Dutch.


Sentimentalanyse

(Nederlands) Hoe doe je een betrouwbare sentimentanalyse?

Sorry, this entry is only available in Dutch.


weekanalyse data

(Nederlands) Geklapte formatiepoging toch de makkelijkste optie?

Sorry, this entry is only available in Dutch.


BNR radio

BNR Gangmakers op bezoek bij Zoom Media

Microfoons, levendige discussies en allemaal gedreven ondernemers, dat was het decor van de opname van het programma BNR Gangmakers bij ons op kantoor woensdagavond. Wat een leuke ervaring om een radio-uitzending te mogen faciliteren! Als monitoringdienst zijn we dag in, dag uit, bezig met radio en televisiefragmenten daarom was het gaaf om te zien dat […]


weekanalyse data

Analyse: De Nederlandse kopmannen van de Giro d’Italia in de media

Een goede race rijden staat niet gelijk aan veel media-aandacht. Sterker nog, tijd verliezen levert media-aandacht op! Volgens het aloude wieler-cliché kan een renner een wielerronde in de eerste dagen niet winnen, maar wel verliezen. Dat je hem ook op het einde kan verliezen bewees Steven Kruijswijk vorig jaar nog, door in de roze leiderstrui op […]


Radio tv en social media

Waarom is sentiment belangrijk?

Sorry, this entry is only available in Dutch.


weekanalyse data

(Nederlands) Analyse: Bevrijdingsdag in de media

Sorry, this entry is only available in Dutch.


Alie Sierkstra Zoom Media

Meet the team: Alie Sierkstra

   


Wanneer is een idee goed genoeg om uit te voeren?

(Nederlands) “Nice to haves” of waardevolle toevoegingen?

Sorry, this entry is only available in Dutch.